عکس| هیچکس قبل و بعد از جذب منافقین
به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ عکس منتشر شده از مقایسه توییت های سروش لشکری ملقب به هیچکس قبل و بعد از جذب شدن در گروه منافقین بازتاب گسترده ای در توییتر داشته است.
در این تصویر که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، اظهارات سروش هیچکس قبل از مزدوری برای منافقین و بعد از مزدوری برای داعشی های وطنی مقایسه شده است.
- بیشتر ببینید:
- عادل فردوسی پور در نقش مسیح علینژاد
عکس هیچکس قبل و بعد از جذب منافقین که در توییتر منتشر شده است را تماشا کنید.
بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.
عکس مقایسه هیچکس قبل و بعد از جذب مجاهدین خلق
پسندها:
0
گزارش خطا
ارسال نظر
نظرات شما
ناشناس

۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
خواننده هم خواننده های قدیم تا آخرین لحظه روح وشخصیت شان بخاطر خواندن لطیف و انسانی بود اما امروز به لطف این اراجیفی که می خوانند و پاپ و رپ و هزار کوفت اسمش را میگذارند خواننده ی وطن روش آشوبگر تروریست قاتل کافر و بی دین ندیده بودیم که زیاد میبینیم
ناشناس

۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
اینکه نوشته برین بیرون مزدور بکشین و اسلحه اش را بردارین منظورش نیروهای مسلح و امنیت مردم است ؟!! اگر آنها مزدور هستند لقب این آقا چیه ؟ خودش را چی می دونه ؟ وفادار به وطن یا طرفدار امنیت جامعه
آرامش

۲۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
خوشم میاد هر موقع هر کسی فراخوان میداد غرب پرست ها گرفته بودن تخت خوابیده بودن مرد هایی مثل هیچ کس رو میشناسم با ازدواج فقط میفتن تو راحتی زن و خانوادش پول میدن این ها هم میشینن تو خونه به چرت و پرت گفتن اکثر زن های ثروتمند این طوری ازدواج میکنن
امیر

۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
مزدور. شما بی خانواده هستین. سگ زنجیری. برده منافقین. داری. چرت. میگی. بدبخت. خیال کردی چن. کلمه اجغ وجغ. بلغور. کردی. مهم میشی. امثال تو. وسلبریتی های وطن. فروش. از چشم مردم افتاد ین لیا قتت. نمونه. حرام به دنیا اومدی. حرام. میخوری. حرام. میمیری. حرام زاده.
حرف حق

۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
من طرفدارش نیستم اما نظام جذب میکرد مثل همه استعداد ها که دارن تو این مملکت از بین میرن و یه مشت اختلاس چی رو میزارن به مردم حکومت کنند ....مردم شدن مسخره امر به معروف فقط واسه مردم هست نه برای حاکمیت دزد ...غرب برای مردم دشمنه نه برای فرزندان چهار هزار مدیر و وزیر و وکیل ...انتقادکنی میشی مزدور ....من ایران و دوست دارم دین رو دوست دارم اما این مدل حکمرانی فقط باعث از بین رفتن اعتماد مردم از بین رفتن دین مردم از بین رفتن سرمایه اجتماعی و ملی داره میشه و اصلا جای دفاع ندارن
قاسم

۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
خدایا حکمتت و شکر بعد اون اتفاق بدی ک برای مهسا امینی رخ داد ببین چطور کفتارهایی ک تا دیروز تو لباس میش بودن خود واقعی شونو دارن نشون میدن این یکی از علائم مهم ظهور امام مهدی(ع) هست(جدا شدن افراد خائن و وطن فروش از صف مردم پاک و ولایتی جامعه
حیا رستگاری

۱۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
عزیزجان شایدحرفی که الان میزنم تظاهرباشه ولی بعنوان یک فردیکه دفتردارمعاون معاون وزیربوده ام امابه دلایلی استعفاداده ام عرض مینمایم،باوربفرناییددرون نطام مدیران وکارمندان بسیارلایقی مشغول خدمتند،ولی دراین بین خائنانی هم باهمرنگشدن بچه ازلحاظپوشش،چهره وظاهر وچه مکارانه درنوع رفتار بصورتی بسیارموذیانه،سازماندهیشده و...وجهه نظام رامخدوش میکنندکه نمونه اش همین جناب علی اکبری ،ابرجاسوس انگلیسی بودکه اعدام شد.عزیزان کاربسیارسخت وپیچیده است،این بسیارساده لوحانه است که گمان بربم دشمنان پرتعدادایران وایرانیان بویژه محبان وشیعیان اهل البیت(س)بیکارنشسته اندوهمه چیزگل وبلبله که وضع اینگونه است،کمااینکه خداوندحکیم درقرآن میفرماید:آگاه باشیدکه دشمنان شما«بسیارفعالوپرتلاش،زیرک وموذی،مکاروهوشیار وازروندامور نیزبسیاراگاه ،مسلط وبه قولی درتظاهرنمایی استادزبردستند.پس دراین شرایط بایدبرای پیشرفت وغلبه برانان چکارکرد؟!عزیزان تنها راه،توکل ایمان،تقوا وحیای پیشگیدرافکارورفتار،صبوری ،همت وتلاشیمداوم و درخور چه درخلوت وچه درحضورعام،به شدت ارنـفاق که خداوندسبحان نفاق راازکشتارهم بدتر بیان میفرماید،پرهیز ازفتنه،تهمت،نفرت،بدبینی وناامیدی وبویژه دوری ازهرگونه اظهارنظرحیله ومکارانه رقیبان ودشمنان که درحال حاضردرفضای پرگناه وپرفساد مجازی وماهواره هاودیگررسانه ها متأسفانه درافکارورفتارجوانان نسل های کنونی بسیاررخنه ونفوذنموده که چنانکه اگاهیم به بهانه مشکلات اقتصادی معیشتی وبرخلاف امرودستور پروردگارعالمیان ودرجهت وراستای شرّنفس،ابلیس،وشیاطین انس وجن والگوبرداری ارفرهنگ پرابتذال وفسادغرب و... ،حجاب وپوشش راازسربرداشته،لباسهای تنگ وچسبان پوشیده وبابی حیایی تمام حتی نیمه عریان درحضورنامحرمان وعموم جامعه خودنمایی مینمایندودرحقیقت بالجبازی باخداوندوآیات قران عظیم الهی،فرمایش پیامبراکرم(ص)واهل البیت(س) ،بسبارغیرمسؤولانه ودرتضادبااصالت وحیای ایرانیان درجهت وخواست دشمنان ایران وایرانیان وشهدای تاریخ ایران زمین صدمات،هزینه های هنگفت ولطمات بسیارسنگین دینی اعتقادی،فرهنگی اجتماعی وسیاسی اقتصادی تحمیل نموده اندکه این همان برنامه وطرح خبیثانه وشیطانی غلبه برایران اسلامی قدرقدرت باهزارضربه چاقو ازطرف غرب،اسرائیل ،رقیبان ودشمنان منطقهایست.حال بااین دلایل که بصورت بسیارخلاصه عنوان شد،درکمال ادب واحترام،امـّا آیاااگر این اقدامات درزمانهای پیشین درایران رخ میداد ،نمیگفتبم عجب خیانتکاران منافق وفرمایه بیگانه پرستی بوده اندکه ایران وایرانیان رابه باددازند؟!آیاهزار لعن ونفرین نهارآن خائنان فرمایه نمیکردیم؟!بنابراین عزیزان وهموطنان دوست داشتنی بیاییم باتوکل به خداوندوباتبعیت از بیانات رهبری عزیزمان که خداوکیلی نمونه اش دردوران حاضرنایاب وکمیاب است،مانندشهدا وبچه شیعه های مخلص حیدرکراروطن عزیزمان ایران بزرگ بااقدامات خالصانه وتلاشهای جهادی،امیدوار وصبور ازخداوندبخواهیم ما راسبب برای پیشرفت معنوی ومادی ایران مقدس امام رضایی(س)وامام زمانی(ارواحنافدا) قراردهد،اگرحقیقتاًدل درگرو وطن وهموطنان حال واینده داریم.انشاءالله.باتشکر
آرمین

۱۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
بله دیگه خواننده های قدیمی بخاطر حکومت شاهنشاهی بوده که مثله گلوبلبل بودن، الان با این رژیم همین رپرا از سر شماها زیادن
ناشناس

۱۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
بالاخره همهی آدمها یک روزی نقابشون میاُفته.
لعنت بر آدم وطنفروش .
این یارو از اولش هم هیچی نبود.
مرگا به من با پر طاووس عالمی
یک موی گربهی وطنم را عوض کنم .
لعنت بر آدم وطنفروش .
این یارو از اولش هم هیچی نبود.
مرگا به من با پر طاووس عالمی
یک موی گربهی وطنم را عوض کنم .
کوروش

۲۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
سروش واسه تو که وظیفه سیاه نمایی داری آدم خوبی هست واسه ملت منفور هستش؟
ناشناس

۲۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
شما ها از کجا میدونید گه به منافقین پیوسته شاید نظر شخصی خودش باشه به هر حال هر کسی دوست داره یه سری کار هارو بکنه ولی شاید بقیه دوست نداشته بشان این نمیشه که بگیم اون ن۴ر نباید این کارو انجام بده از نظر من هر کاری دوست داره بکنه به هیچ کدوممون هیچ ربطی نداره و نظر شخصیشه چرا همچیو اینقدر بزرگ میکنین
محمد حسین

۰۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
بعضیا جوری میگن مردم ما پشت حکومت هستن انگار ما همین الان از پشت کوه اومدیم و از دل مردم خبر نداریم منظرم با شما مغزهای شستشو شده با حرفهای نظام هست که به خودتون مخالف نظام رو نمی بینین من که خودم کسبه هستم بین مردم هستم و سر و کارم با مردم شریف ایران هست به مولا و خداوندی که ما را افریده قسم که 90 درصدشون از حکومت ناراضی هستن و لعنت و نفرین میفرستن اخه عزیز من تو هم برادر من هستی این چه نوع حکومتی هست که دولت و سپاه به راه انداخته مردم با مردم دشمن شدن از قدیم شنیده بودم تفرقه بنداز و حکومت کن ولی دیگه این مدلیشو ندیده بودیم که دیدیم دلتون به حال این ملت شریف بسوزه از اخر و عاقبت عذای الهی خودتون بترسین که البته میدانم نمیترسین چون اگه اعتقاد داشتین ما اصلا توی کشور خودمون مخالف نداشتیم ولی متاسفانه سپاه خودش منافق هست در لباس انسانیت
ناشناس

۰۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
خری یا خودتو به خریت زدی؟ نیروهای مسلح و امنیت مردم چرا کیان پیرفلک بی گناهه ۹ ساله رو کشتن؟؟؟؟!!!!!!
ناشناس

۰۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
هیچ وقت پشت سر کسی که باهاش زندگی نکردید حرف نزنید و کسی رو خراب نکنید ایشون بین مردم محبوبه و حرف حق میزنه طرفدارش هم نیستم ولی میدونم انصاف و مرام داره و تو رفاقت کم نمیذاره
ناشناس

۰۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
احسنت..استعدادهای کشورما رو دارن همش فراری میدن فقط یه عده بی سواد رو کارن
مدرس دانشگاه

۰۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
اعتراض و تظاهرات برای کسب حقوق اجتماعی یو وظیفه قانونی است ولی اینکه دیگران و خود را به امور خشن و درگیری با ماموران و یا گرفتن اسلحه مامور و یا آوردن اسلحه جهت ادامه خشونت آمیز اعتراضات یک عمل مجرمانه است .. حال در این بین طرفداری از گروهک بی آبروی منافقین کردن بدترین نوع رفتار سیاسی و اجتماعی است
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟
نیازمندیها